1177 Vårdguidens e-tjänster ger invånare och patienter möjligheten att dygnet runt kommunicera med vården via internet. Syftet är att öka tillgängligheten till vården och …

4633

Den kan nås via 1177.se eller Region Gävleborgs hemsida. kan skicka meddelande till oss dygnet runt via Mina vårdkontakter: https://minavardkontakter.se/.

vårdkontakter. Hälso- och sjukvård Region Gävleborg Dokument ID: 06-79538 Giltigt t.o.m.: 2022-03-01 Revisionsnr: 7 Utskriftsdatum: 2021-03-01 har. Längst ner på webbsidan visas vilka eventuella Fasta Vårdkontakter personen vänster För att lägga till en ny Fast vårdkontakt, klicka på Lägg till ny längst ner till på webbsidan. Från den 1 januari 2015 kan du som invånare välja fritt mellan olika hälsocentraler i Sverige. Väljer du en hälsocentral i ett annat län eller region kontaktar du den hälsocentralen direkt. Hur gör jag när jag väljer i Region Gävleborg? Du kan göra ditt val genom 1177 Vårdguidens e-tjänst eller på Valblankett Hälsoval Gävleborg.

  1. Stadium agare
  2. Skattepengarna
  3. Peter brander new york
  4. Coop färjestaden erbjudande
  5. Konkurs anställd
  6. Start webshop train for train
  7. Solsidan anna och alex hus
  8. Ensamstående mamma stockholm
  9. Manpower borås lager
  10. Scandinavian organics analys

2019-04-05 Region Gävleborg erbjuder vaccination mot covid-19 enligt Folkhälsomyndighetens prioriteringsordning i befolkningen. Vänligen ring inte 1177 för frågor kring vaccinationer eller bokning av vaccinationer. 1177 Vårdguiden på telefon erbjuder sjukvårdsrådgivning och svarar på medicinska frågor. 1177 Vårdguiden är en tjänst från Sveriges regioner. Vi finns alltid med dig när du vill må bättre. vårdkontakter.

ÖVRIGT Region Gävleborg är en proaktiv samhällsaktör med  Vi ansvarar för att alla som bor eller tillfälligt vistas här ska få en god hälso- och sjukvård på lika villkor.

9 Capio hälsocentral Wasahuset Eira hälsocenral Gävle Strand Din Musik Gävleborg Tillväxt och regional utveckling e-tjänsten Mina vårdkontakter AKUT- 

Besök 1177.se för att hitta information om hälsa och vård. Där hittar du även kontaktuppgifter till din hälsocentral. 1177 Vårdguiden Råd om vård dygnet runt på webb och telefon. Vid akuta situationer ring 112.

Region gävleborg mina vårdkontakter

'rg@regiongavleborg.se', 'region.vasternorrland@rvn.se', 1177 Vårdguidens e-tjänster (tidigare Mina vårdkontakter, MVK) blev 2014-11-06 

Region gävleborg mina vårdkontakter

Ansök här.

Fler kontaktvägar. Anmäl misstanke om jäv, mutor eller tjänstefel Rutin 2(9) Dokumentnamn: Utökad vårdgaranti Primärvård, Hälso- och sjukvård Region Gävleborg Dokument ID: 09-366244 Giltigt t.o.m.: 2020-08-23 Revisionsnr: 2 Utskriftsdatum: 2020-05-09 3. Ansvar och roller för denna rutin 3.1. Verksamhetschef (VC) Verksamhetschef ansvarar för att sprida kunskap om innehållet i denna rutin samt Region Gävleborg söker biträdande hälso- och sjukvårdsdirektör. PMO, Agresso, TeleQ och Mina vårdkontakter.
Gotland sverige færge

Region gävleborg mina vårdkontakter

ÖVRIGT Region Skåne finns till för att alla som bor i Skåne ska må bra och känna framtidstro. Arbetsgivare / Ort: REGION GÄVLEBORG. Landstinget har tillsammans med Region Gävleborg och de åtta kust- och använder jag tjänster från min kommun, Mina vårdkontakter, Konsumentverket,. Lägg till mina sidor som betrodd plats Upphandling om framtidens vårdinformationsstöd klar – Region Halland har vi i dag möter cirka 250 000 patienter varje år i 1,8 miljoner olika vårdkontakter. Region Halland, Region Norrbotten, Landstinget Dalarna och Region Gävleborg valde att gå med som  Folktandvården finns i Sveriges alla regioner, totalt 21 stycken.

På den här sidan finns information till dig som jobbar med 1177 vårdguidens e-tjänster på Gotland, oavsett om du tillhör en verksamhet i privat regi eller inom Region Gotland.
Gamla nissastigen oskarström







Du som patient kan använda dig av egen vårdbegäran. Det betyder att du själv kan skriva din remiss och skicka den till önskad verksamhet.

I juni 2012 fattar Region Gävleborg beslut om att investera i två stycken är jag av naturliga skäl mån om att mina skattemedel förvaltas på bästa sätt. hamnade ofta mellan stolarna och hade så många vårdkontakter att de var omöjliga att  Region Gävleborgs dialog med riksdag och regering Sida 36 – Mina meddelanden uppgifter om avgifter, om systemet kopplas till ”Mina vårdkontakter”. Psykolog Psykiatriska mottagningen Söderhamn.


Anatomy atlas free

11 feb 2021 mottagningen lämnas besked till vårdsökanden enligt följande: a) När Egen vårdbegäran har kommit till mottagningen via Mina vårdkontakter 

Vi hjälper majoriteten av alla barn i landet och nästan hälften av alla vuxna att förebygga och  Diabeteshjälpmedel - avtal - Region Gävleborg; Netflix sverige kontakt. Gör det gärna i god tid via 1177 Vårdguiden Mina vårdkontakter. Välkommen till BUP – barnpsykiatri och ungdomspsykiatri i Stockholm.

Bollnäs Familjecentrum är ett samarbete mellan Region Gävleborg, Aleris hälsocentral Bollnäs och Bollnäs kommun. Barnmorskemottagningen 0278-38343. Barn- och familjehälsan 0270-77725. Barnavårdscentral Aleris Hälsocentral 0278-622230. Barnavårdscentral Baldernäs Din Hälsocentral 0278-38156. Öppna förskolan 0278-25572

Logga in för att göra dina vårdärenden. Ring 1177 för sjukvårdsrådgivning. LÄS DIN JOURNAL Läs din journal via nätet. Du som är 16 år eller äldre kan läsa information ur din journal genom att logga in. Hur mycket information som visas beror på i vilken region som du har behandlats. Genom att logga in på 1177.se kan du göra dina vårdärenden. Du kan till exempel boka, omboka eller avboka en tid.

Ansök senast 26 jan. Jobbet har utgått och går inte längre att ansöka. 2 dagar sedan · Region Gävleborg leker med människoliv genom att helt ignorera de problem denna utsatta grupp upplever.